esmaspäev, 29. mai 2017

Chicco e-pood avatud!

Kuna elame internetiasjastul ja, et ajaga kaasas käia ning ka oma sihtgrupis edukas olla, siis paratamatult tuleb lõpuks oma "kauplusepind" ka internetti tuua. Mina igatahes rõõmustan järjest avanevate uute võimaluste üle, oleks ma vaid julgenud enne mõelda, et mähkmepakk või värske kraamiga toidukott sulle ukse taha tuuakse. Viimase aasta-paariga on elu ikka nii muutunud ja juurdlen vaid selle üle, et oleks osad teenused vaid enne minu lapse sündi juba olemas olnud, oleks kindlasti elu lihtsam, mõnusam ja kindlasti nii mõnedki ettevõtted ühe püsikliendi võrra rikkamad. 

Üheks positiivseks uueks avastuseks oli Chicco e-pood, mitte, et see bränd ja selle toodang mulle võõras oleks, vaid just see oli/on millegipärast just üks mu lemmikumaid. Mul on vedanud, et sain enamuse lapsele vajaminevaid asju - riideid, vankri jne oma sugulaste käest ja ei pidanud seega palju alguses muretsema. Aga seda enam, kui oli vaja mingit konkreetset asja soetada, siis soovisin, et see oleks kvaliteetne ja eelistasin just Chicco brändi tooteid. Nii leidiski enamasti Kristiine Keskuse poest meie koju tee alatest vannitermomeetrist, lõpetades turvatooliga. 


Kuna olen soetatud toodetega seni igati rahule jäänud, siis julgen kindlasti uue e-poega uudistama minna. Ja seda enam, et neil on maikuus paljudele toodetele head hinnad. Näiteks on Chicco Multiway kärud mai lõpuni müügil 129 €ga või näiteks kui on vaja uut turvatooli, siis neile soodustus -20 % . Teiste heade hindadega mine tutvu juba lehel ise lähemalt. Ja soovitan piiluda ka Facebooki lehele, kus on 31. maini käimas 30 € väärtuses kinkekaardi loosimine, võta loosist osa siin :) 




Pilt Chicco Facebooki lehelt 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...